Geopolitical Research Institute.-Border Security/illegal immigration

Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Οι εκπαίδευση των Ελληνων μουσουλμάνων στην Θράκη κινδυνευει απο τον παντουρκισμό.

 Πολυποίκιλη τουρκοποίηση που επιχειρείται στην Θράκη και άλλες τόσες καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως οι ευθύνες του ελληνικού (ανύπαρκτου) κράτους, είναι τεράστιες, αν όχι εγκληματικές.


Το ισχυρότερο αλλά και περισσότερο μεθοδευμένο χτύπημα της τουρκικής προπαγάνδας απευθύνεται στην μουσουλμανική νεολαία, στους έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης, οι οποίοι γίνονται στόχοι -επί σειράς ετών- της κάθε λογής διαστρέβλωσης της πραγματικότητας που επιχειρείται από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και από τα καλομισθωμένα όργανά του (διαθέτει περί του 3000 έμμισθους υπαλλήλους στην Θράκη).

Η χωρίς στρατηγική προσέγγιση και οι κάθε λογής πειραματισμοί της ελληνικής πολιτείας (επί σειράς κυβερνήσεων) στην παιδεία των ελλήνων μουσουλμάνων, έχει επιφέρει μία δίχως προηγούμενο σύγχυση στους νέους της περιοχής, οι οποίοι άγονται και φέρονται από “δασκάλους” και “καθηγητές” τουρκόρφωνους, οι οποίοι επιδίδονται στην συστηματική φιλοτουρκική προπαγάνδα εντός και εκτός των αιθουσών διδασκαλίας. Η εντύπωση που σχηματίζουν οι μουσουλμάνοι μαθητές για τους “δασκάλους” αυτούς, είναι η χείριστη και πολλές φορές δεν διστάζουν να χαρακτηρίσουν αυτούς τους απαίδευτους εκπαιδευτικούς ως “στρατηγούς” που με ύφος χιλίων καρδιναλίων διδάσκουν οτιδήποτε άλλο εκτός των μαθημάτων για τα οποία έχουν ορισθεί ως υπεύθυνοι από την πολιτεία (η οποία τους καλοπληρώνει για μία υπηρεσία που δεν παρέχουν).

Διαβάστε την απάντηση των “υπευθύνων”:

Απαντώντας στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Ελεύθερη Ώρα» περί «τουρκοποίησης της Παιδείας στη Θράκη» χωρίς σχόλια επί του περιεχομένου και των προθέσεων, κάνουμε τις παρακάτω διευκρινήσεις: 1. Η εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας ως γλώσσας επιλογής (όπως και οι άλλες ξένες γλώσσες) στα δημόσια σχολεία της Θράκης είναι ήδη θεσμοθετημένη από το 2005. 2. Οι μαθητές-μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας, πρέπει με σωστή μέθοδο να διδάσκονται, ώστε να μαθαίνουν την Ελληνική. Οι μαθητές αυτοί φοιτούν είτε στα μειονοτικά είτε στα δημόσια σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί τους (μειονοτικών και δημόσιων σχολείων) χρειάζεται να κατέχουν τις μεθόδους διδασκαλίας της ελληνικής, ως γλώσσας που δεν είναι η μητρική των παιδιών. 3. Με την εν λόγω, λοιπόν, προκήρυξη διασφαλίζουμε την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, που διδάσκουν σε παιδιά της μειονότητας, ώστε να αποκτήσουν τα αναγκαία γλωσσολογικά και παιδαγωγικά εργαλεία για την καλύτερη εμπέδωση της ελληνομάθειας των μαθητών τους, την καλύτερη επίδοση τους και την ένταξη τους στην ελληνική κοινωνία ως ισότιμων πολιτών. Η άριστη γνώση της Ελληνικής είναι προϋπόθεση ένταξης και επιτυχίας. 4. Η εν λόγω πρόσκληση, αποτελεί τη συνέχεια μίας επιτυχημένης πολιτικής που ξεκίνησε όταν ο σημερινός Πρωθυπουργός ήταν Υπουργός Παιδείας και ακολούθησαν έκτοτε όλοι οι Υπουργοί Παιδείας όλων των μέχρι σήμερα Κυβερνήσεων.

Μετά από αυτή την στυγνή ομολογία, πως όντως η τουρκική γλώσσα έχει μπει ως γλώσσα επιλογής στα ελληνικά σχολεία, το υπουργείο δεν διστάζει να ομολογήσει την ανυπαρξία του, αφού ουσιαστικά ομολογεί πως οι εκπαιδευτικοί των μειονοτικών και δημόσιων σχολείων δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις για να εκπαιδεύσουν τους μουσουλμάνους μαθητές. Και η αισχρή (γιατί περί αισχρότητας πρόκειται) δικαιολογία γι αυτό, είναι πως η ελληνική γλώσσα δεν είναι η μητρική γλώσσα των μαθητών!!! Μάλιστα, η τραγωδία εκ μέρους του υπουργείου συνεχίζεται με την αποδοχή πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν γνωρίζουν καλά την ελληνική γλώσσα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι μαθητές να ενσωματωθούν στην κοινωνία αργότερα…!!!

Το αποκορύφωμα της ομολογίας αποτυχίας στην εκπαίδευση… είναι η συγκεκριμένη δήλωση, αφού μέσα από αυτήν, η κυβέρνηση ομολογεί:

- Πως διορίζει εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν επαρκώς την ελληνική γλώσσα! Μάλιστα, οι διορισμοί αυτοί γινόντουσαν όλα αυτά τα χρόνια έως σήμερα, με τραγικά αποτελέσματα για τους ίδιους τους μαθητές. Και η ερώτηση στο σημείο αυτό, είναι απλή: Και γιατί τους διορίζατε αφού δεν γνώριζαν την ελληνική γλώσσα; Σκοπός ήταν ο διορισμός; Δεν υπήρχε κανένα κριτήριο επάρκειας για την είσοδο αυτών των ανθρώπων στην εκπαίδευση; Δεν γνωρίζουν στο υπουργείο πως όταν κάποιος δεν γνωρίζει επαρκώς μία γλώσσα, είναι φυσικό να μην μπορεί να διδάξει σε αυτή τη γλώσσα; Ή σκοπός των κυβερνώντων ήταν να διορίζουν για να μην διαμαρτύρεται το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και η Άγκυρα, ενώ ταυτόχρονα οι εκάστοτε κυβερνώντες μέσω της συγκεκριμένης μεθόδου (ουσιαστικά λοβοτομής των μαθητών) “έπαιζε” με ψήφους στις εκλογές;

- Το υπουργείο Παιδείας ομολογεί χωρίς ντροπή πως οι εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουν επαρκώς εκπαιδευτικές μεθόδους, άρα δεν είναι εκπαιδευτικοί και για τον λόγο αυτό δημιουργεί σεμινάρια επιμόρφωσης (πόσο χρόνο θα διαρκέσουν αυτά τα επιμορφωτικά σεμινάρια, τη στιγμή που η παιδαγωγική ακαδημία χρειάζεται 4 χρόνια για να προσφέρει τα άκρως απαραίτητα στους φοιτητές;). Ποιός θα κρίνει, αλήθεια, την επάρκεια όλων όσων παρακολουθήσουν αυτά τα σεμινάρια, μετά την ολοκλήρωσή τους; Ή η κυβέρνηση (βλ. Δραγώνα) δεν θεωρεί απαραίτητο τον έλεγχο εμπέδωσης και ικανότητας των εκπαιδευμένων στην εκπαίδευση εκπαιδευτών;

- Τέλος, ανερυθρίαστα, το υπουργείο Παιδείας αναφέρει πως η ελληνική γλώσσα δεν είναι η “μητρική γλώσσα” των μουσουλμάνων μαθητών…! Από που συνάγει αυτό το συμπέρασμα το υπουργείο; Και γιατί θεωρεί την τουρκική γλώσσα ως μητρική γλώσσα των μουσουλμάνων μαθητών; Μήπως οι υπεύθυνοι του υπουργείου (βλ. Δραγώνα) δεν γνωρίζουν πως στην Θράκη κατοικούν χριστιανοί και μουσουλμάνοι και πως οι μουσουλμάνοι δεν είναι απαραίτητα τουρκογενείς; Ή μήπως η θρησκεία καταδεικνύει και την καταγωγή; Από πού και ως που εξάγεται το συμπέρασμα από τους “φωστήρες” του υπουργείου πως οι Πομάκοι πρέπει να διδάσκονται την τουρκική γλώσσα ως μητρική; Η Πομακική γλώσσα είναι υπαρκτή γλώσσα, σλαβόφωνο ιδίωμα, που απλά δεν έχει γραφή (μην ξεχνάμε πως μέχρι τις αρχές του 19ου αιώνα ούτε η τουρκική γλώσσα ήταν γραπτή γλώσσα…)

Και με βάση την λογική της μητρικής γλώσσας, και της ανάλογης εκπαίδευσης, τότε μήπως το υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να μην διαχωρίζει τους έλληνες σε “τουρκογενείς” και “άλλους”; Μήπως θα έπρεπε να αρχίσει ένας διαχωρισμός με βάση το γλωσσικό ιδίωμα της καταγωγής ή του τόπου διαμονής του κάθε έλληνα, δημιουργώντας “ομάδες” εκπαιδευτών (δασκάλων και καθηγητών) που θα μιλούν την Ποντιακή, τα Κρητικά, τα Ηπειρώτικα, τα Μακεδονικά, τα Θρακιώτικα, τα Σαρακατσάνικα, τα Επτανήσια κ.α.;

Γιατί το υπουργείο Παιδείας δημιουργεί την αίσθηση πως όλοι μιλούν ελληνικά και είναι έλληνες, αλλά όσοι είναι μουσουλμάνοι μιλούν τουρκικά;

Γιατί αφήνει κάποιους έλληνες, επειδή είναι μουσουλμάνοι, εκτός της ελληνικής παιδείας και της καλής γνώσης της ελληνικής γλώσσας;

Αυτή είναι η Παιδεία της κυρίας Διαμαντοπούλου και της κυρίας Δραγώνα; Ο διαχωρισμός των ελλήνων αναλόγως με το θρήσκευμα; Και στην περίπτωση, δε, που κάποιος έλληνας είναι μουσουλμάνος, αυτόματα να κατατάσσεται από το υπουργείο Παιδείας ως “τουρκογενής” και να απομακρύνεται από την ελληνική Παιδεία;

Μπράβο σας, κυρίες και κύριοι του υπουργείου Παιδείας…! Όχι μόνο καταφέρνετε να λειτουργείτε ως καθαρόαιμοι ρατσιστές, αλλά καταφέρνετε να κάνετε ακριβώς αυτό το οποίο -υποτίθεται πως- θέλετε να αποφύγετε… Απομονώνετε τους έλληνες μουσουλμάνους, τους στερείτε της ελληνικής Παιδείας, της καλής κατανόησης και χρήσης της ελληνικής γλώσσας, ενώ ταυτόχρονα γίνεστε και νεκροθάφτες της Πομακικής γλώσσας, την οποία πετάτε στα σκουπίδια, ελέω πολυπολιτισμού και φυσικά καλών σχέσεων με την Άγκυρα και τα όργανά της που εργάζονται στο Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής.

Η τουρκική γλώσσα, κύριοι, είναι ξένη γλώσσα για τους έλληνες μουσουλμάνους (πλην των ελαχίστων τουρκογενών) και για όσο διάστημα δεν θα μπορείτε να κατανοήσετε την πραγματικότητα, θα φέρεστε άδικα και κυρίως αντιδημοκρατικά απέναντι στους έλληνες Πομάκους των οποίων τα δικαιώματα καταπατάτε στην άρτια εκπαίδευση από ολοκληρωμένους και ικανούς εκπαιδευτές (δασκάλους και καθηγητές), στην άριστη γνώση της γλώσσας, αλλά και στην ενσωμάτωση στην κοινωνία.

Και το χειρότερο, από όλα -με βάση την ομολογία σας- είναι πως μέχρι τώρα όλα αυτά τα κάνατε με ακατάλληλους εκπαιδευτικούς, αλλά από τούδε και στο εξής θα εκπαιδεύσετε τους ακατάλληλους εκπαιδευτικούς προκειμένου να τους κάνετε σωστούς και ολοκληρωμένους προπαγανδιστές του εκτουρκισμού της Θράκης!!!

1 σχόλιο:

  1. Παρόμοια βλ. το άρθρο: "Τα αδιέξοδα της μειονοτικής εκπαίδευσης" στο
    http://pomakohoria.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή